Keskustelua ja elämää BOINC:n ja Seti@Homen ympärillä.
You are not logged in.
Saisiko tuon tunnuksen muutettua pjsalmin -> PeteS ?
Muuta:
Onko täällä ollut Moderaattoreita paikalla vuosiin?
Missä kaikki UE:lle laskevat henkilöt piileksii kun vain muutama on foorumeilla aktiivinen?
Kiitos Hra Habalux
PeteS wrote:
Missä kaikki UE:lle laskevat henkilöt piileksii kun vain muutama on foorumeilla aktiivinen?
Sitähän itsekin ihmettelen. Olisi mukava saada enemmän väkeä keskusteluun mukaan. Ylläpito on sikäli mielestäni kummallinen että tarvittaessa näyttää olevan paikalla mutta muultoin tuntuu olevan täysin äänetön. Ainakin minun mielestäni ylläpitäjätkin saavat osallistua keskusteluun. Kummastusta herättää se että he eivät tee sitä.
Tapio wrote:
PeteS wrote:
Sitähän itsekin ihmettelen. Olisi mukava saada enemmän väkeä keskusteluun mukaan. Ylläpito on sikäli mielestäni kummallinen että tarvittaessa näyttää olevan paikalla mutta muultoin tuntuu olevan täysin äänetön. Ainakin minun mielestäni ylläpitäjätkin saavat osallistua keskusteluun. Kummastusta herättää se että he eivät tee sitä.
Itse en ole kovin aktiivinen foorumikeskustelija alunperinkään mutta ylläpitoa hoitelen kyllä aina kun ehdin/muistan.
Ainahan sitä itsekin tulee pyörähdeltyä katselemassa täällä uudet viestit, suurimpaan osaan tosin ei voi kommentoida mitään.. Aikojen saatossa tuo BOINC-osallistuminen kuoli, siirtyminen classicista uuteen vielä meni, mutta sitten alkoi epävakausongelmat ja jätti laskennan pois.. Sillä tiellä ollaan, joten perinteisiin uutisaiheisiin kommentointi on hankalaa, yleisellä puolella jo sillon historiassakin oli enemmän keskustelua.
Klazun reissujuttuja maailmalta tulee seurattua, ja ihasteltua kuvia, parhautta ![]()
Eipä tuo irc-kanavakaan enää niin massiivisen eloisa ole, väkeä on paikalla ~30-40 henkeä, kolmasosa siitä mitä joskus, aktiivisuus aika heikkoa. Paikkapaikoin tulee valon pilkahduksia keskusteluista.. Ehkä sitä aikaa 4-5vuotta sitten kaipaa, hienoja keskusteluja käyty ![]()
Takaisin laskemaan vain! Minulla ainakin koneet pysyy niin vakaina, että ainoat bootit tulee Windows päivityksistä kuukauden-parin välein! Tämä siis vaikka kaikilla koneilla 100% kuorma koko ajan...
Jesse ja myös Habalux, teidät on haastettu! Beat my RAC!